Stały klient jest na wagę złota. Kupuje nasze produkty, korzysta z naszych usług i poleca naszą firmę znajomym. Stały klient jest dowodem na to, że firma jest dobra w tym, co robi. Między innymi z tych powodów, klienci są nagradzani przez firmy korzystnymi rabatami. Większe placówki dają takim osobom karty stałego klienta, które uprawniają do odbioru różnorakich nagród (lub zniżki na następne zakupy). Formą wdzięczności są również gadżety. Klienci je lubią, ponieważ otrzymują je za darmo, a jednocześnie czują się wyróżnieni.
Klientom możemy podarować koszulki, długopisy, smycze, piłeczki antystresowe i wiele innych przedmiotów. Nie chodzi jednak o to, by zasypać klienta niepotrzebnymi drobiazgami. Kubki reklamowe wydają być się gadżetem szczególnie praktycznym i uniwersalnym. Nie ma bowiem obaw, że nie trafimy z rozmiarem (tak jak to jest w przypadku odzieży). Kubki przydadzą się zawsze, jeżeli nie samym klientom, to ich najbliższym lub znajomym. Ktoś kubeczek z pewnością „przygarnie” i nasze reklama na kubku będzie pracować dla nas każdego dnia.
Jakie kubki reklamowe wybrać, by stali klienci byli zadowoleni? Na pewno te, które cechuje jakość i staranne wykonanie. Byle jaki kubek świadczy o firmie, która niepoważnie traktuje klienta. Wybierajmy kubki, które nam się podobają i które sami chcielibyśmy dostać. Niech cechuje je oryginalny design, nietypowy kształt. Fajny kubek to taki kubek, z którego chce się pić poranną kawę!
Ceny kubków reklamowych nie są wysokie. Za kubek do espresso zapłacimy mniej niż 2 złote. Kubek szroniony o pojemności 350 ml – mniej niż 4 złote. Gdy preferujemy bardziej elegancki prezent wybierzmy zestaw: filiżankę z talerzykiem, a może kubek do którego dołączone jest metalowe sitko oraz talerzyk. Stali klienci będą usatysfakcjonowani.
Kubki reklamowe nie byłyby nośnikiem reklamy gdyby nie logo, grafika, czy hasło reklamowe. Akceptując projekt upewnijmy się, że nasza reklama będzie czytelna i zrozumiała dla klienta. Wręczając kubek reklamowy klientowi, zapakujmy go w kartonowe pudełko.
Najnowsze komentarze