Bo jeśli położymy je od razu z brzegu, to można być pewnym, że rozejdą się jak świeże bułeczki i wszyscy wezmę po egzemplarzu po to, by za chwilę pójść dalej. Jednak jeśli dobrze przemyślimy całość działań, to możemy sprawić, że nasze długopisy nie tylko zostaną zabrane w odpowiednim momencie, ale i wraz z nimi wyniesiona będzie wiedza.
Najprościej jest ustawić szereg pracowników przy stole. Gdy tylko klient podchodzi, jeden udziela mu podstawowych informacji. Za chwilę drugi kontynuuje działanie, potem dopiero trzeci podaje pakiet zawierający gadżety promocyjne, w tym długopisy reklamowe. Prawda, że to proste?
A jeśli tego typu działania nie skutkują to warto by rozdawaniem gadżetów każdego rodzaju zajmował się pracownik. Zwykłe ” Zachęcam do zapoznania się z naszą ofertą” zazwyczaj odstrasza tych, którzy nie mają na to ochoty, a przyciąga takich, którzy rzeczywiście mają interesy związane z firmą.
Nie zapominajmy przecież, że długopisy reklamowe jak sama nazwa wskazuje, mają służyć reklamie. Nie zaś rozdaniu gadżetów potencjalnym klientom. O tym warto pamiętać i nieco strzec tego, co się ma. Dbać by pieniądze włożone w reklamę zaprocentowały.
Bo przecież o to nam chodzi – by inwestycje przynosiły zysk. To podstawa działania każdej firmy. Nawet jeśli chodzi o promocję.
Najnowsze komentarze